Hodnocení obchodu
TZ
Terezie Zemanová
ZH
Zdeňka Horváthová
AM
Andrea Maršálková
VR
Veronika Rubinová
TR
Tereza Rubantová
MN
Melinda Nguyen
PN
Petra Nováková
Byla jsem moc spokojená. Zvolila jsem osobní odběr na prodejně, kde bylo zboží připraveno včas a jako bonus jsem mohla nasát příjemnou atmosféru v obchůdku a prohodit pár slov s milým personálem. Určitě to nebyla moje poslední objednávka :)
PS
Petra Svobodová
Super, věci za skvělé ceny
LO
Lucie Ortová
Doporučuju!! Výborná komunikace. Bohužel se stalo (a stane se), že mi jedna věc dorazila jiná, než jsem objednala. Pán(nevím jméno)..s kterým jsem mluvila byl ochotný a 2dny před Štědrým dnem mi zaslal mojí objednávku ještě jednou. Hned druhý den jsem ji měla doma. Jsem...jako pokaždé maximálně spokojena. (y)
EJ
Eva Janu
Děkuji za milou komunikaci, vše v pořádku a k radosti dorazilo!
DK
Dorota Klepetková
LV
Lucie Vejvodová
M
Marti
Dodání trvalo docela dlouho ( více jak týden…), ale nějak extra mi to nevadilo. Z čeho jsem ale byla lehce zklamaná, tak z toho, že 2 věci z mé objednávky byly špatně…ale chápu to, je před Vánoci a jsem jen lidi.
Moc se mi líbilo zabalení balíčků, plecháčky byly i v bublinkové fólii! Takže super!
Určitě plánuji objednat znovu, ale doufám, že už to bude bez záměny některých věcí ;) jinak jsem spokojená a hodnotím 9/10 a doporučuji
JV
Jakub Výtisk
(Administrátor)
Dobrý den, Marti, koukám, že jsme odeslali po 4 pracovních dnech. Od půlky listopadu už to u nás jednoduše rychleji nešlo. :( Moc děkujeme za pochopení! Ohledně chybky v objednávce je škoda, že jste nám nedala vědět na email, určitě bychom obratem vše doposlali a vyřešili. Mockrát děkujeme za hodnocení, alespoň máme co zlepšit do příště, budeme se těšit na další nákup <3
IB
Iva Berglerová
ŠH
Šárka Hloušková
Nejsem spokojena vubec. Objednala jsem 6 produktu na Vanoce a z toho jsou tri spatne. To jsem jeste nezazila, budu vracet.
JV
Jakub Výtisk
(Administrátor)
Dobrý den, paní Ševčíková. Děkujeme za hodnocení, moc nás chyby v objednávce mrzí, měla jste objednáno 7 produktů, dejte nám prosím vědět, co jsme zvorali, abychom si situaci interně vyřešili:) Pokud budete chtít objednavku vrátit, napište nám prosím email, zašleme Vám instrukce, abyste nemusela platit dopravné. Je škoda, že jste nám nedala vědět dříve třeba na email nebo telefonicky - situaci bychom určitě vyřešili, produkty doposlali, ale 23.12 večer to již opravdu bohužel nezvládneme. Asi vidíte z ostatních hodnocení, že není toto u nás běžné, jsme pouze lidé a malý e-shop, který vše balí ne ve skladech se čtečkami, ale ručně přímo v našem obchůdku na Vinohradech. Určitě není naším cílem posílat lidem něco, co si neobjednali. Předvánoční období je opravdu šílenství, které naprosto vybočuje z našeho provozu. Klidné prožití svátků přeji. S vratkou se nám prosím ozvěte po Novém roce, určitě vše domluvíme k Vaši spokojenosti.