Hodnocení obchodu
J
Jana
Rychlost a kvalita!
NP
Nikola Helena Pazderková
Záložky jsou krásné a příjemným povrchem.
K
Klára S.
Děti ve škole měly velkou radost.
SK
Sára Kejklíčková
Vzdy se da na obchod spolehnout! Moc se mi libi obrazky ptacku a zviratek ;) jen tak dál!!! Je to originalni.
ŠO
Šárka Otáhalová
Krásné výrobky, jen jedna chybka, měla jsem zakoupenou sadu 5 obálek, ale přišla jen jedna. Bylo těsně před Vánoci, tak jsem to neřešila. Jinak nádherné zboží :-)
VH
Vojtěch Horáček
JL
Jana Lišková
Měl to být jen jednorázový nákup, ale určitě se ještě vrátím. Opravdu je to prodejna (s) radostí, není to jen slogan. Skvělá zkušenost. Děkuji.
VP
Vladimír Pospíšil
Dobrý den, paní Jarošová. Mockrát Vám děkujeme za první nedoporučující zpětnou vazbu tady na Heuréce. Alespoň je vidět, že si ty recenze nepíšeme my (nebo, že si neobjednáváme sami pro sebe, jen abychom mohli pozitivně recenzovat:D).
Jen abych upřesnil situaci z naší strany, třeba pro Vás, ale spíše pro ostatní, co dorazí k nám na stránku a budou přemýšlet, proč mezi naše dvě přednosti dle zákazníků zde patří rychlost doručení + komunikace a přitom jsou to přesně ty dvě věci, které nám vytýkáte.
Objednala jste si u nás na e-shopu týden před Štědrým dnem, dávno po našem datu garantovaných objednávek do konce roku (13.12.). Pro co největší transparentnost jsme vložili do objednávkového procesu POVINNÉ zaškrtávátko, že s Vaší objednávkou po tomto datu prosím nepočítejte do Štědrého dne. Měli jsme toho letos opravdu hodně a ve snaze právě podobným mrzením předejít jsme raději přistoupili k uzavření deadlinu mnohem dříve, než bychom rádi. Stihli jsme i velké množství objednávek po tomto deadlinu, ale jistota byla jistotou.:) Před dokončením objednávky jste toto musela zaregistrovat/zaškrtnout, bez toho nešlo objednávku uskutečnit. Přesto jste objednávku dokončila a zkusila nám napsat e-mail 22.12, zda náhodou Vaše objednávka zítra (23.12) nestihne dorazit. Napsala jste to tónem dost nepříjemným, ale rozumím, Vánoce jsou bohužel spíš než svátky klidu dost často stresující, chápeme. Odepsala Vám kolegyně, že bohužel Vaše objednávka nebyla 22. podána, tím pádem do druhého dne u Vás nebude. Odepsala Vám ihned ještě ten den, obratem. Objednávku jsme pro Vás zabalili 23.12 (o tom Vám také dorazil email, pochopitelně), bohužel již kurýr ten den zásilky svezl před tím, než jsme mu stihli předat tu Vaši. Objednávka je teď v době zavřeného kamenného obchodu a pozastavené expedice e-shopu do začátku příštího roku u nás zabalená a bude expedována ihned po našem návratu 2.1.2023, u Vás tím pádem doufejme hned 3.1.2023. Objednávku pro Vás ještě můžeme samozřejmě stornovat a vrátit Vám penízky, pokud o ní již nemáte zájem. Uděláme vše pro to, abychom Vám vyšli vstříc, jak máme vždy ve zvyku. Dejte nám tedy prosím vědět, nejlépe na email, zda máme objednávku standardně expedovat nebo rovnou stornovat.
Mějte se krásně, celý tým ePiPí Vám přeje jen to nejlepší do startu nového roku. Pro příští Vánoce Vás poprosím objednat u nás ,především před Vánoci, o dost dříve (opravdu se toto období silně vymyká našemu běžnému provozu a jsme malý e-shop, co vše balí ručně u nás v kamenném obchůdku na Vinohradech) nebo se případně obrátit na prodejce, kteří mají kapacity větší, než máme my a jiné menší eshopy s vlastními výrobky/vlastní tvorbou.
Za ePiPí,
Jakub V.
JB
Jolana Borovková
MD
Martin David
TM
Tereza Machová
Kvalitní výrobky, zajímavý příběh majitelů.
AH
Anna Hurtová
EB
Eliška Bocková